Η αντιπροσωπεία της Ελληνικής Κοινότητας της Αγίας Πετρούπολης επισκέφθηκε την περιοχή του Πσκοφ στις 25.01.2025
Στις 25 Ιανουαρίου, η αντιπροσωπεία της Ελληνικής Κοινότητας της Αγίας Πετρούπολης πραγματοποίησε ένα συναρπαστικό ταξίδι στην αρχαία και πλούσια σε ιστορία περιοχή του Πσκοφ. Παρά τον συννεφιασμένο καιρό και τις δύσκολες οδικές συνθήκες, αυτό το ταξίδι χάρισε στους συμμετέχοντες πολλές έντονες εντυπώσεις και αξέχαστες στιγμές. Στο πρόγραμμα της εκδρομής περιλαμβανόταν επίσκεψη στο Κρεμλίνο του Πσκοφ και ξενάγηση στο τυροκομείο “Τρέμπελις”, όπου οι επισκέπτες έτυχαν θερμής υποδοχής.
Περισσότερα από τριάντα μέλη της Ελληνικής Κοινότητας συμμετείχαν με χαρά στην ημερήσια εκδρομή. Στο Πσκοφ, μπόρεσαν να δουν το τέμπλο του Καθεδρικού Ναού της Αγίας Τριάδας, να ανεβούν στα τείχη του αρχαίου Κρεμλίνου, από όπου ανοίγεται μια εκπληκτική θέα στα ιστορικά μέρη που συνδέονται με τα ονόματα της Πριγκίπισσας Όλγας, του Αλεξάνδρου Νιέφσκι και άλλων διάσημων προσωπικοτήτων της ρωσικής ιστορίας. Η διαδρομή περιλάμβανε επίσης το μονοπάτι που κάποτε ακολούθησε η Σοφία Παλαιολογίνα, η βυζαντινή πριγκίπισσα που έπαιξε σημαντικό ρόλο στις ρωσοβυζαντινές σχέσεις.
Το απόγευμα, η αντιπροσωπεία επισκέφθηκε το τυροκομείο “Τρέμπελις”, όπου είχε προετοιμαστεί για τους επισκέπτες ένα πλούσιο πολιτιστικό πρόγραμμα. Ζωντανή μουσική — ελληνική, ρωσική και ιταλική — δημιούργησε εορταστική ατμόσφαιρα. Στο τέλος της εκδήλωσης, οι συμμετέχοντες απόλαυσαν ένα υπέροχο δείπνο που περιλάμβανε παραδοσιακά ελληνικά πιάτα, όπως χωριάτικη σαλάτα, διάφορα τυριά παραγωγής τους και αρνάκι ψητό στη σούβλα. Αυτό το βράδυ έγινε μια πραγματική γιορτή για την ψυχή και το σώμα.
Η Ελληνική Κοινότητα της Αγίας Πετρούπολης εκφράζει την ειλικρινή της ευγνωμοσύνη στους οικοδεσπότες του τυροκομείου — Σταύρο Τρέμπελι και Σβετλάνα Κλίμοβα — για τη ζεστή και φιλόξενη υποδοχή. Οι συμμετέχοντες στην εκδρομή ελπίζουν ότι τέτοιες συναντήσεις θα γίνουν μια καλή παράδοση, ενισχύοντας τους δεσμούς μεταξύ των πολιτισμών. Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνονται στους διοργανωτές της εκδρομής — Ντμίτρι Φόμιτσεφ και Αλεξάντρ Ντανίλοφ — για την άριστη οργάνωση της εκδήλωσης, που άφησε τις πιο θερμές αναμνήσεις σε όλους τους συμμετέχοντες.
